Sider

16.9.11

Wood




Shirt Zara // Shoes Zara // Leggins H&M // Suède Jacket Mom's //


Hej BLOGGEN! <3 Lige et lille post inden jeg smutter til hovedstaden for at besøge mine dejlige søskende! Tog de her billeder igår. Hvad synes i om dem? Håber i får en fantastisk lørdag.
Love Mary.

Translation
Hi Gal's. Just a quick post before I go to Copenhagen to see my lovely brother and sister (My sister is pregnant) so I am really looking forward to see her.
Took these photos yesterday. What do you think? Have a great weekend!
Love Mary.

9 kommentarer:

  1. Flotte billeder!
    Fed jakke :-).

    einmomentt.blogspot.com

    SvarSlet
  2. I think those photos are absolutely gorgeous!!! I really love the color of the coat too.

    SvarSlet
  3. Det er nogle rigtig flotte billeder! Er lige som de andre to, rigtig vild med jakken! ;-)
    kram
    http://cecilie-bruun.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Du da så smuk jeg er helt vild med din hår farve !!

    Måske du har lyst til at se på min blog og evt følge

    http://simonemoos.blogspot.com/

    Kram Simone

    SvarSlet
  5. Tak piger, for jeres søde kommentarer! Ja jakken er faktisk rigtig fed, men desværre lidt for stor til mig :( øv.

    Simone: Tusind tak! :)) Jeg overvejer faktisk at få det farvet, men det kunne være jeg skulle lade være? :D
    Knus Mary

    SvarSlet
  6. Super lækre billeder og outfit!
    hva' for noget makeup bruger du?- du er virkelig køn:)

    knus siri
    http://siriaage.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Thanks Preziosa!

    Siri: Tusind tak! Jeg bruger noget der hedder "Young Blood", som er 100% rene og naturlige mineraler! Det er helt vildt godt og kan virkelig anbefales! :-)
    Knus Mary

    SvarSlet
  8. Hvor er det nogle flotte billeder!! :)

    God aften.

    Vh. Cæcilie Sofie
    http://somethingsalt.com

    SvarSlet
  9. I love the mixture of colors you're wearing. Those shoes and that jacket are amazing.

    heelsnposes.blogspot.com
    xoxo (hugs & kisses till next time)

    SvarSlet