Sider

8.11.11

Is homework really THAT necessay?

Okay, ja I kan nok regne ud hvad det her handler om! LEKTIER, LEKTIER LEKTIER OG AFLEVERINGER! Okay, lektierne kan jeg lade være med at lave, MEN hvad med den aflevering jeg har for til imorgen? Som jeg ikke fatter. Den kan jeg da ikke lade være med at aflevere? Eller hvad? - Nej det går ikke! Men jeg kan jo heller ikke finde ud af den! ARH. Og jeg savner at blogge. Sådan RIGTIGT blogge! EY.Og det er indlæg her mit første UDEN et billede. Ikke engang JEG er fan af dét! 


Men HEY imorgen kan jeg hente mine sko fra Ebay! Det er da godt! 

1 kommentar:

  1. Jeg faldt lige over din blog, og hvor er den fin! Dine billeder er også rigtig gode! Kig hellere end gerne forbi min blog, hvis det frister, det ville i hvert fald gøre mig glad :)

    Knus Lucia
    www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet