Sider

9.11.11

Makeup

Photobucket
Hej Bloggen! Så fandt jeg endelig ud af hvordan jeg lavede en gif. animation og det skulle da afprøves! Så jeg valgte at vise jer hvad den kære makeuppung indeholder! Noget af det er helt sikkert noget jeg vil komme ind på i "And Mary beauty" :) Hvad synes I om den? Er det ikke nice nok? :D - Altså gif'en! :D Og må lige takke endlesscolors.blogspot.com for at fortælle mig hvordan jeg skulle bære mig ad!

Samtidig har jeg smovset æbleskiver! 

Mmmh, de er altså med til at gøre julen god! Jeg elsker æbleskiver! Og lige nu glæder jeg mig altså helt vild til at det bliver RIGTIG jul!

3 kommentarer:

  1. Yderst fed blog du har dig her! Og lækker twist med madsiden, slet slet ikke dårlig!

    http://meaexpression.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Those doughnuts look soo good! Cute blog :)
    xoxo
    http://purpleelixir.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Helt vildt fedt indlæg. mit yndlings! Jeg er selvfølgelig blevet fast læser og jeg vil forsætte med at læse din blog. Håber du også vil blive fast læser :-D

    Knus Obfashioned.blogspot.com

    SvarSlet