Sider

27.12.11

Asos gift Voucher

JEWELLRY

Sunglasses
Jeg har i julegave også fået et gavekort til Asos (noget man altid kan bruge), og selvfølgelig har jeg allerede været inde og lure! :) Ind til videre har jeg ikke fundet det vilde. Udover en masse armbånd og ringe, for jeg er blevet ret vild med de der 'besmykkede' fingre og arme! :) Så jeg overvejer lidt at bruge noget af gavekortet på nogle af de armbånd, som jeg har vist i collagen. Derudover vil jeg gerne have et par billige solbriller indtil jeg får penge til at købe et par Rayban! :D Hvad synes I?
Jeg nævner lige igen (eftersom der er kommet flere dejlige læsere til) at I også kan følge mig på facebook HEER, hvor i kan følge og få eksklusive billeder, opdateringer, posts, skriverier osv! :)  
KNUS
Translation
Another gift from christmas eve, was a gift voucher to Asos. So now Im considering to buy a lot of bracelets and rings, like those above! :) Otherwise I NEED to have some sunglasses. What do you think?
Remember you can follow on FB click HERE! :) 
Love Mary

Ingen kommentarer:

Send en kommentar