Sider

13.5.12

Summary
I den her uge har jeg bagt den bedste banankage, fået min studenterhue og været på genbrug! Ja det er de GODE ting der er sket i den her uge, for det har nu ikke kun været lutter banankage! Men alt det trælse gider vi ikke snakke om! Hvor er det VIIILDT at jeg snart er student! På onsdag har vi sidste skoledag - jeg skal i hegnet!!
Se hvor fin clutch'en er! Den har jeg tænkt mig at bruge til studenter festerne og kæden har jeg tænkt mig at lave et DIY projekt ud af! :) 

4 kommentarer:

  1. Tillykke med studenterhuen!

    Har et spørgsmål: Tit i dine indægstitler er der farver, hvordan gør du det? :-)

    SvarSlet
  2. Hej Frida. Mange tak skal du have selvom jeg nu ikke helt kan kalde mig student endnu :P
    Det gør jeg bare ved at markere det jeg vil have farvet og så gå op i listen hvor du også kan ændre skriftstørrelse osv. Så der hvor du ser et A med en tyk sort streg under, kan du gå ind og vælge hvilken som helst farve :) Håber det hjalp lidt? ellers må du skrive igen.

    SvarSlet
  3. WOW I like your blog!

    + 1 follower ♥

    www.marialunaphotograhy.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ååårh tillykke med den hue! Ud i hegnet med dig! - det fortjener du efter 3 hårdtslidte år! (mig næste år, YEES!)
    ps. giv kage!

    SvarSlet