Sider

9.6.12

Spending saturday night with Ben Howard



Kære læsere! Jeg håber aldrig I har haft det som jeg har det lige nu. Shit. Jeg fortalte jer jo igår at jeg skulle stå i køkkenet til en KÆMPE fest igår. 2700 mennesker! Nejnejnej.. Behøver jeg sige mere? Ja jeg bliver vidst lige nødt til at ynke lidt mere. NONSTOP ARBEJDE I 8 TIMER, STRESS OG INGEN MAD! INGEN PAUSER! Jeg har så ondt i hver en lille del af min krop. Jeg skulle skære kød, sammen med 3 andre PIGER! Nonstop skar vi kød i 4 timer, på højtryk! MED almindelige og DÅRLIGE knive + jeg har aldrig skåret kød før. Mine hænder er ude af funktion. Det er alting praktisk talt. I morges var jeg til fødselsdag og 12.30 skulle vi videre til familie komsammen, da noget familie fra Amerika kom til Danmark. Det er dem vi skal over og bo ved bla. I august! GOD jeg glæder mig!!
Nå men nu ligger jeg bare lige, alene hjemme og slapper af til Ben Howard. Hør det hvis I ikke i forvejen kender ham! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar