Sider

6.7.12

I love my white jeans






Jeans H&M // T-shirt Modström // Shoes H&M // Belt Vintage //
Hej Bloggen! Her får I lige et dagens outfit! Jeg købte de her hvide bukser i forbindelse med studenterfester osv. og de er blevet brugt flittigt! Jeg synes bare de er så fine! I dag har jeg været i ude og handle lidt, og fik også lidt med hjem :) Men tog egentlig afsted for at købe en gave til min søster. Vi holder nemlig studenterfest for familien imorgen. Glæder mig. Jeg har faktisk lidt travlt, for skal også til fest i aften. Vi blogges! 
English translation:
Hi dear followers! I just wanted to show you todays outfit! I'm so in love with the white trend, so i bought these jeans a couple of weeks ago. Think they are so cute! Tomorrow I am going to hold a big graduating party for my family and tonight i'm going out too! See you soon. 

5 kommentarer:

  1. I love your jeans. I can't wear white jeans, I always manage to get stains! :D

    - http://despite-the-style.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Virkelig fede billeder!
    Elsker skarpheden!

    Knus Gittemary.blogspot.com
    Kom forbi!

    SvarSlet
  3. hi
    I loved white jeans too
    :D
    sabrina
    terejour.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg har også lige investeret i et par hvide jeans (til 60 kr.)! De bliver hurtigt beskidte må jeg sige! Men vil prøve at style mine ligesom dig!
    // Frida
    - pef3.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frida. Ja de bliver hurtigt beskidte! Men er glad for at jeg har inspireret dig! :-)

      Slet