Sider

4.7.12

Vintage presents
Har fået de her lækre ting af min søde kæreste i studentergave. Jeg fortalte for noget tid siden at jeg godt kunne tænke mig et gammelt kamera og wupti, nu har jeg to! De er godt nok helt noget andet at tage billeder med, og skal lige vænne mig til at jeg ikke bare kan klikke igennem alle billederne med det samme. Men glæder mig til at få dem fremkaldt! :-)
Har en lille idé om at han har én mere gave i ærmet. :D Haha. Men jeg klager da ikke.
English translation:
Got all these fabulous items as a graduating-present from my boyfriend. I think the cameras are GREAT! All though it is totally different from what i'm used to! 

1 kommentar:

  1. FAB Gifts! I so envy you!

    Take part on our giveaway!

    Hugs
    The Rule Of Mr Kane
    http://mrkanerule.blogspot.com

    SvarSlet