Sider

17.10.12

Inspiring illustrations

Illustrations found on ETSY.COM
Da Joanna fra theeyeshaveit for nogle dage siden viste nogle af de illustrationsbøger som hun bruger til inspiration, blev jeg virkelig hup på at lære at illustrere mode. Det har været en idé der har luret i et stykke tid og som da også har vist sig på papiret, men jeg manglede bare noget hjælp til at udvikle mig! Så har jo som sagt lånt nogle bøger på biblioteket, og igår fandt jeg de her meget smukke illustrationer! Elsker farverne og synes at de er meget inspirerende.
English translation: 
I find these illustrations soooo beautiful and inspiring!! I love the colors in them. A few days ago I decided to do some fashion illustrations. I'm now reading books about fashion illustration techniques! :-)

6 kommentarer:

  1. De er virkelig også fede - ville være smukke som vægpynt herhjemme :)

    SvarSlet
  2. Wauw nogle smukke illustrationer :-D

    xx

    SvarSlet
  3. Wauw, de er smukke! Glæder mig til at se hvad du finder på :-)

    SvarSlet
  4. Fantastiske smukke billeder! :-)

    SvarSlet
  5. i find these so beautiful!! are they water color?

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, I think so! It's not me who painted them, but it looks like water color! :-)

      Slet