Sider

28.11.12

Australia - I can't wait to meet you!www.and-mary.blogspot.com
www.and-mary.blogspot.com
De damer! Jeg har for noget tid siden bestilt en hel masse kataloger hjem om Australien og Fiji! En veninde og jeg er ved at planlægge vores tur til Down Under! Det er for vildt, jeg glæder mig så sygt meget og kan slet ikke vente til september 2013! Da der er lang tid til endnu skal I nok nå at høre meget mere om det. Men jeg ville lige dele dette med, jer som måske også gerne vil til Australien. Katalogerne er ren og skær inspiration for mig og min veninde, da vi rejser på egen hånd og ikke gennem et selskab! Det kan virkelig anbefales at få sådan nogle LÆKRE kataloger hjem og så er de endda gratis!!!

2 kommentarer:

  1. Hvor er heldig! Drømmer om at besøge australien og usa :')

    Det vil betyde rigtig meget hvis du gad, at smutte forbi min blog og aflægge en kommentar http://www.mesmerizedbyme.com/

    SvarSlet
  2. Glæd dig!!! Det blir en oplevelse for livet. Jeg har lavet en del indlæg om Australien og Sydney på min blog. Tjek dem ud hvis du har lyst :)

    SvarSlet