Sider

10.2.14

now where the he** have you been?
Cap from Penfield // Tshirt from Gina Tricot // Cardigan from Yesstyle.com // Skirt homemade // Shoes Windsorsmith

Ja overskriften passer jo meget godt, på mit fravær her på bloggen. Der har været lidt tvivl om hvorvidt jeg skulle fortsætte med at blogge, selvom jeg vil det rigtig meget, men lige pt. har det været vildt svært at få det gjort. Jeg er ikke rigtig kommet frem til en konklusion - jeg vil jo egentlig ikke lukke And Mary ned og det sker  jo nok heller ikke i den nærmeste fremtid, men ja jeg skal have fundet ud af hvordan og hvor tit bloggen skal opdateres :-) 
Skoene her jeg har på er min absolut favorit for tiden. Går nærmest ikke i andet. Jeg købte dem da jeg var i Australien og det er det australske skomærke Windsorsmith. Man går fantastisk i dem og ja så er de bare fede og anderledes. Nederdelen er hjemmelavet og jeg arbejder lidt på en trøje der passer til. Hvad synes I? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar