Sider

14.2.14

Sund og slank med 5:2 kuren
Jeg har valgt at afprøve 5:2 kuren og er på min 2. uge. Jeg har valgt at starte af to årsager (og ja nu er der nok nogle der vender øjne) 1. fordi jeg gerne vil tabe mig et par kilo (gad vide hvor mange der vender øjne nu?) og 2. fordi jeg gerne vil føle mig sund indeni. (Jeg er normalt meget usund)
Det med kiloene har som sådan ikke noget at gøre med at jeg føler mig fed, men mere dét at jeg kan se at jeg har taget på. Og vi kender det jo godt alle sammen - det der med at føle at der har sat sig lidt på sidebenene også selvom man stadig er ok slank. Jeg kan selv se at det har sat sig lidt i ansigtet og på armene og jeg har irriteret mig over at jeg ikke længere vejer det samme som jeg gjorde da jeg gik i gymnasiet. Efter jeg gik ud har jeg taget nogle kilo på.
Jeg har nu været i gang i ca. 2 uger og jeg kan sige at det allerede har hjulpet og at jeg har smidt ca. 1,5 kg. Hvis du gerne vil igang, så køb bogen  "Sund og slank med 5:2 kuren", for der er nogle virkelig gode, lette og overskuelige måltider i, som man kan lave! 
Og hvis du har nogen spørgsmål så spørg endelig løs, så skal skal jeg forsøge at svare på dem! :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar