Sider

8.6.14

-Untitled Export7Untitled Export9Untitled Export8Untitled Export10
Skirt Won Hundred // Knit H&M TREND // Sandals Unknown // Bag Primark


Jeg sagde jo at jeg ville prøve at få langt nogle outfits op, mens jeg var afsted! Og se bare jeg er godt på vej! :-) De her billeder tog vi lige inden vi skulle ud og spise på en vildt lækker restaurant i Olhos D'aqua i Albufeira. Min søster og far har joinet os den første uge her i Portugal og det var vores sidste aften sammen inden Mads og jeg skulle videre. Det har været SÅ hyggeligt at være afsted med dem. Desuden var det mega grænseoverskridende for mig at tage de her billeder, men Mads tvang mig til det :D Der var SÅ mange mennesker og biler, som kiggede og dyttede men vi tog dem. Jeg er ikke så god til det der med at skulle posere foran en masse mennesker! Det er stadig noget jeg skal øve og lære mig selv.
Vi ankom i går til Lagos, på det skønneste Resort! Det er kæmpe stort og virkelig lækkert!

3 kommentarer:

  1. Hvilket mærke/hvor har du købt dine lækre sko?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Josefine :) Jeg ved ikke hvor skoene er købt. Det er nogle jeg har overtaget fra min kærestes farmor. Det eneste jeg lige kan tyde i sålen er Aeoped og er ikke engang sikker på det er det der står! :p

      Slet
  2. Det outfit er virkelig fint, og din stil, ELSKER den!

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet