Sider

10.6.14

This bag makes me feel fierceUntitled Export11_MG_0237Untitled Export13Untitled Export12
Dress from Zara // Heels from H&M // Bag from Asos // Sunglasses Rayban
Jeg overvandt endnu engang min lille frygt for at posere blandt en masse mennesker/tilskuere! Jeg prøver bare at bilde mig selv ind, mens jeg står der, at jeg er en berømt model med min egen private fotograf, som danser og hopper foran mig for at få de gode vinkler! :D Haha. Det er i virkeligheden nok lidt lettere for mig at stå foran kameraet og en masse mennesker hernede - jeg møder dem aldrig igen og de forstår ikke engang hvad jeg siger! 
Nå, kjolen med prikker og paisley tryk har jeg købt hernede, og er ret så vild med den! Det VRIMLER med Zara butikker her og jeg klager IKKE! Men jeg er nu stadig mest vild med min vilde røde taske fra Asos! <3 
I går tog Mads og jeg til Praia da Luz (en af de mange portugiske strande). Her har vi ligget hele dagen og daset og jeg har også fået taget lidt bikini billeder. (Åhåh) Mon de kommer på bloggen?!
I dag kører vi til verdens ende. Sagres. 

1 kommentar:

  1. Kan godt forstå hvad du mener, men ja, du ser dem jo nok aldrig igen :)

    Lækker kjole btw - den er bare noget så fin i printet

    SvarSlet